یکشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۰ / بعد از ظهر / | 2021-11-28
کد خبر: 167650 |
تاریخ انتشار : 08 شهریور 1400 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، پانته آدُرّی در جلسه ویدئو کنفرانس معاونان آموزش متوسطه مناطق ۱۹ گانه؛ با تاکید  بر اهمیت اطلس یادگیری مدرسه و منطقه ، به عنوان  اصلی ترین  معیار  ایجاد موقعیت یادگیری  با کیفیت و نقشه راهبری فرآیندهای  یاددهی –یادگیری  گفت: پوشش کامل  […]

.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، پانته آدُرّی در جلسه ویدئو کنفرانس معاونان آموزش متوسطه مناطق ۱۹ گانه؛ با تاکید  بر اهمیت اطلس یادگیری مدرسه و منطقه ، به عنوان  اصلی ترین  معیار  ایجاد موقعیت یادگیری  با کیفیت و نقشه راهبری فرآیندهای  یاددهی یادگیری  گفت: پوشش کامل  دانش آموزان بازمانده  از آموزش های مجازی  با برنامه ریزی  مناسب  و  ارائه بسته های آموزشی،جزوه درسنامه سی دی ،دی وی دی ونسخه پیاده شده برنامه های رسانه ملی محقق می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش پایتخت افزود : نظارت بر جریان یادگیری و تضمین کیفیت  خدمات آموزشی و تربیتی ارائه شده در آموزش های مجازی  متناسب با طراحی آموزشی و طرح درس  جلسات ۳۵ دقیقه ای، استفاده از روش های نوین یادگیری  و (یادگیری معکوس ،یادگیری مشارکتی و..) حاصل می شود و بهره گیری از انواع روش های  ارزشیابی پیشرفت تحصیلی برای اطمینان از تحقق اهداف دروس با  جمع آوری مستندات  و شواهد  مشارکت و فعالیت دانش آموزان در آموزش های غیرحضوری  از قبیل پرسش و پاسخ ،حل تمرین ،ارائه پروژه،پژوهش دانش آموزی ،پوشه کار ،آزمون های آنلاین و آفلاین و غیره دانش آموزان رابرای امتحانات حضوری نیمسال اول آماده  می کند.

درّی اشاره کرد : بازتعریف نقش ها و ماموریت  ها در شرایط  شیوع کرونا و آموزش های غیرحضوری  ایجاب می کند ضمن استفاده از ظرفیت (شاد) و سایر ابزارهای مدیریتی  بادانش افزایی و توانمندسازی  عوامل سهیم و موثر در جریان یادگیری ،بازخورد مناسب و به موقع به ذینفعان ( دانش آموزان ، اولیا و همکاران ) ارائه دهیم و با مداخله موثر بهبود مستمر داشته باشیم .

درّی خاطر نشان کرد : نقش خانواده در پشتیبانی و ایجاد شرایط مناسب برای تعمیق  یادگیری و زمینه سازی برای تربیت چندساحتی دانش آموزان در دوره متوسطه با تقویت مهارت های خودانگیزشی ، خود مدیریتی و خودکنترلی  بسیار با اهمیت است و هماهنگی هر دو نهاد خانواده و مدرسه، شرایط مطلوب تری را برای استمرار جریان یادگیری رقم می زند.

 

ادامه خبر...
برنامه‌های درسی پنج شنبه 13 آذر شبکه‌های آموزش، چهار و قرآن

 

منبع خبر : وزارت آموزش و پرورش

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ماخ در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 167650 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  300023496692  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ماخ مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تأیید توسط پایگاه خبری تحلیلی ماخ در وب‌سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید، در غیر این‌صورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید