چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / قبل از ظهر / | 2021-12-01
کد خبر: 165488 |
تاریخ انتشار : 08 شهریور 1400 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و اعضای شورای راهبری سازمان نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی ، دکتر سید جواد حسینی در […]

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و اعضای شورای راهبری سازمان نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی ، دکتر سید جواد حسینی در بخشی از  این نشست که با حضور ویدئو کنفرانسی روسای ادارات استثنایی استان ها و با محوریت ارائه گزارش فعالیت های استان آذربایجان غربی برگزار شد ، اظهار کرد:  آموزش و پرورش آذربایجان غربی یکی از آموزش و پرورش های  کشور است  که در آن  اطلس یادگیری  به خوبی پیاده شده است و توجه  این استان  به وضعیت همه دانش آموزان در شرایط کرونا جای تقدیر دارد.

وی افزود:  تداوم و همه گیری آموزش، پوشش صد در صدی دانش آموزان، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از دستگاه  مکانیزه ضدعفونی در مدارس از جمله مواردی است که آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی به خوبی به آن ها پرداخته است.

حسینی در ادامه گفت: انجام خوب پروژه مهر با رعایت همه جوانب آن، اجرای خوب برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی و استفاده از ظرفیت  خانواده ها در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان استثنایی از دیگر فعالیت های آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان غربی است که جای تقدیر دارد.

معاون وزیر با بیان اینکه بر اساس آمایش سرزمینی از ۲۱۰ مدرسه مورد نیاز استثنایی در کشور ۱۰ مدرسه متعلق به استان آذربایجان غربی است اظهار داشت: با تلاش خوب این استان مراحل تامین زمین این ده مدرسه انجام شده است و به زودی با مشارکت خیرین ساخت این مدرسه ها آغاز خواهد شد.

حسینی در پایان گفت : آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان غربی در  اجرای بسته های تحولی عملکرد خوبی داشته است که توسعه مشارکت ها و  ایجاد دبیرخانه همکاری مشترک  سمن ها با آموزش و پرورش از اقدامات نوآورانه این استان است.

 

ادامه خبر...
درک و فهم دانش آموزان از مطالب درسی را وارسی کنید / شیوه های خلاقانه ای را برای حفظ مشارکت و تعامل با یادگیرندگان پیدا کنید / دانش آموزان باید بدانند که تنها نیستند و مهم هستند

 

منبع خبر : وزارت آموزش و پرورش

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ماخ در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 165488 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  300023496692  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ماخ مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تأیید توسط پایگاه خبری تحلیلی ماخ در وب‌سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید، در غیر این‌صورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید