یکشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۰ / بعد از ظهر / | 2021-11-28
کد خبر: 164508 |
تاریخ انتشار : 08 شهریور 1400 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جلسه رابطان حلقه های بهبود کیفیت اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار گردید. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، رهبر طوماری مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع رابطان حلقه های بهبود کیفیت اداره کل آموزش […]

جلسه رابطان حلقه های بهبود کیفیت اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار گردید.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، رهبر طوماری مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع رابطان حلقه های بهبود کیفیت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: مهمترین عامل در پیشبرد اهداف سازمانی، تغییر در نگرش هاست.

وی با اشاره به تاریخچه تشکیل حلقه های بهبود کیفیت در کشورهای توسعه یافته افزود: دلیل اصلی پیشرفت کشورهای صنعتی ، توجه به حلقه های کنترل کیفیت و بهره مندی از خرد جمعی و اهتمام به تفکر و اندیشه های کارکنان سازمانی بود.

مشاوراجرایی مدیرکل آموزش و پرورش ضمن تاکید بر ضرورت پرهیز از روزمره زدگی در حوزه اداری تصریح کرد: محیط کاری ما همچون محیط خانه ما بخشی از فضایی است که در آن زندگی می کنیم و بایستی این فضا به قدری پرنشاط، روحیه بخش و اثرگذار باشد که موجب کارامدی فکری، روانی و تخصصی ما شود.

طوماری نقش حلقه های بهبود کیفیت در سازمان ها را ارتقا دهنده سطح خدمات و افزایش کیفیت فعالیتها خواند و اضافه کرد: حوزه های معاونین و ادارات مناطق می توانند با بهره مندی از خرد جمعی و تجربیات و اندیشه های افراد داخل و خارج سازمانی در قالب این حلقه ها، اقدام به تبادل فکر، ایده و تجربه نمایند و موجب ارتقاء تخصص و تجربه در سطوح سازمانی شوند.

ادامه خبر...
دستورالعمل بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی از ابتدای بهمن ماه

وی افزود: در قالب حلقه های بهبود کیفیت، ایده های جدید و تجارب ارزشمند افراد صاحب نظر و متخصص رد و بدل می شوند و گره های سازمانی به وسیله این ایده ها گشوده شده و کارشناسان ذیربط هم از انبان اطلاعات، داده ها و تجربیات صاحب نظران بهره مند می شوند.

مشاوراجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کارکرد حلقه های بهبود کیفیت را علاوه بر حوزه تخصصی و سازمانی، دارای کارکرد روانی توصیف کرد و گفت: بازدهی حلقه های بهبود کیفیت چندوجهی است و هم در حوزه سازمانی و فعالیتهای تخصصی اثرگذاری دارد و هم در بهبود فضای فکری و روانی و محیطی کارکنان اداری مثمر ثمر واقع می شود.

طوماری تعداد حلقه های بهبود کیفیت آموزش و پرورش استان را بالغ بر ۳۰ حلقه برشمرد و افزود: تمامی مناطق ۱۴گانه استان و حوزه های معاونین و مدیرکل واجد حلقه های بهبود کیفیت می باشند که در این جلسات، کارشناسان، متخصصان و صاحب نظران استان حضور می یابند و در پیشبرد اهداف سازمانی مشارکت می کنند.

گفتنی است در این جلسه اعضا حاضر به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

منبع خبر : وزارت آموزش و پرورش

منبع خبر «» است و پایگاه خبری ماخ در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 164508 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  300023496692  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ماخ مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تأیید توسط پایگاه خبری تحلیلی ماخ در وب‌سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید، در غیر این‌صورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید