چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / قبل از ظهر / | 2021-12-01
کد خبر: 163991 |
تاریخ انتشار : 08 شهریور 1400 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مدیرکل و اعضای شورای معاونان با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: نظارت بر استمرار آموزش های غیرحضوری دانش آموزان در مدارس مجازی ضرورت دارد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی […]

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مدیرکل و اعضای شورای معاونان با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: نظارت بر استمرار آموزش های غیرحضوری دانش آموزان در مدارس مجازی ضرورت دارد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد حبیب اللهی با بیان ضرورت و اهمیت نظارت بر استمرار فرآیند یاددهی یادگیری گفت: رصد تداوم آموزش های غیرحضوری، میزان حضور دانش آموزان در شبکه شاد و اطمینان از عدم بازماندگی از تحصیل دانش آموزان از وظایف مهم مدیران مدارس و در سطح بالاتر مسئولیت مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان است، هیچ دانش آموزی نباید از آموزش ها، حضوری و غیرحضوری، چه در بستر اینترنت و مجازی و چه از طریق جزوه ها و درس نامه ها، محروم بماند.

وی با بیان این که عبور از بحران ها بدون تکیه بر ظرفیت های علمی امکان پذیر نیست، گفت: در پیشگیری از بیماری کرونا نیاز است از ظرفیت و توان علمی نخبگان، صاحب نظران و متخصصان امر بهداشت و سلامت استفاده شود تا بتوانیم به نتایج مطلوبی در خصوص مهار و کنترل بیماری برسیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که ارزشیابی مستمر و نظارت بر آموزش های مجازی دانش آموزان، موجب ارتقای سطح کیفی آموزش می شود، خواستار توجه بیشتر مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان به پوشش تحصیلی حداکثری دانش آموزان، هدایت تحصیلی مناسب برای تحقق توسعه توازن شاخه و رشته و توسعه هنرستان ها با هماهنگی و هم آوایی توام با آسیب شناسی برای رسیدن به نقطه مطلوب شد.

حبیب اللهی گفت: بحران کرونا پیامدهایی برای جامعه بشری داشت و دستگاه تعلیم و تربیت را هم دستخوش چالش هایی کرد، اما با همت متخصصان در کشورمان شاهد تحقق مدرسه مجازی و فرایند مجازی یاددهی یادگیری هستیم اما هنوز هم نیاز به تقویت زیرساخت ها و نوآوری هایی در این خصوص هستیم.

وی با اشاره به طرح “تطبیق” گفت: از آنجا که وزارت آموزش و پرورش موظف است کارنامه های دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی ( منطبق با ساختارهای قبلی ) متقاضی ادامه تحصیل در نظام جدید آموزشی را با پایه ها و عناوین دروس در دوره های اول و دوم متوسطه تطبیق دهد، شیوه  نامه “تطبیق” از سوی معاونت آموزش متوسطه وزارت متبوع با هماهنگی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تهیه و به منظور اجرا به استان ها ابلاغ شده که این شیوه نامه برای دوره دوم متوسطه به صورت سیستمی از مهرماه ۱۴۰۰ اجرا می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: بر این اساس تمامی نظام های آموزشی قبل از نظام جدید آموزشی (۳-۳-۶) بسته خواهد شد و متقاضیان تطبیق و ادامه تحصیل در نظام جدید آموزشی، باید با مراجعه به مدیریت / اداره آموزش و پرورش شهرستان/منطقه آخرین منطقه محل تحصیل خود، برای انجام امور مربوط اقدام کنند.

منبع خبر : وزارت آموزش و پرورش

ادامه خبر...
ابزار موفقیت، رسیدن به فهم و درک مشترک است
منبع خبر «» است و پایگاه خبری ماخ در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 163991 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  300023496692  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری ماخ مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تأیید توسط پایگاه خبری تحلیلی ماخ در وب‌سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید، در غیر این‌صورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید